Pappa pääsi tänään kotia! Se sai sitten osastolla ollessansa viälä sen ruikkutaurinkin! Kaikkia sitä pitää vanhan ihimisen kestääkkin! Mutta meillon tänä vuanna oikehen pyäreeren vuasien juhulat! No me täytetähän 35 (ei aihetta juhulintaan?) mun vanhemmat 55, äireen isä täyttää 80, isän isä 90, äireen äiti 75, ukon äitee 60... Mitähän viälä? Niin kummilikka ja -poika menevät eskarihin!

Musta tehtihin yhyristyksehen tosiaan se sihteeri, oon aika lailla unohtanu nua yhyristys jutut, mutta täs sitä kehittyy koko aijan, ja muistuu jutut miälehen! 

Ja sunnuntaina mennähän Pover parkkihin kattomahan Kooppia, toivottavasti se tuloo sinne! Mostin tänään ittelle uuren rikikameran, pitää opetella sen käyttöö notta saa sitten sununtaina ottaa Koopista kuvia!!!! (Tosin meen konserttihin vapaaehtoostöihin) Mua pyyrettihin samas yhteyres Vaasahan taitajat messuulle, mutta millä mää sinne pääsen, meiltä kun on aika huanot juna ja linja-auto yhteyret, mullei oo luatettavaa autoo jolla uskaltaas sinne asti lähtiä, Laralla sinne tuskin kukaan uskaltaas ajaa, ja pitääs etukätehen miättiä notta mihinä tankkaa kun se syä pensaa niin jukopliut palio! Mutta messut on vasta maaliskuus notta palio ehtii tapahtumahan täs välis....

Tyäkkärihin oli mua ylistetty maasta taivaisihin, ja tyäkkärin akka osas mut yhyristää ennenkun olin eres nimen sanonu ja siinä sitten jutelles huammattihin notta ollahan samas ammattiyhyristykses! Ja hää valitteli sitä nottei oo koskaan uskaltanu lähtiä kevät ja syys kokouksihin kun ei tunne ketään! Ny kun on seuraava yhyristyksen kokous niin käyn viämäs akalle henkilökohtaasen kuttun notta uskaltaa tulla!!!!