Meni jussikkin viätettyy tuas samas tohinas! Mutta talaviturkki, karvalakki, pipo, untuvatakki ja tuulitakki on nyt heitetty pois! eli käytihin montuulla uimas likkojen kans sitten joka päivä! Vesi oli kyllä maharottoman kylymää!!!! Siis torella kylymää, voiko se muka pohojavesialuehella hiakkamontuulla lämmintä ollakkaa?

No niin sitten jussi... Saunottihin, syätihin, puhuttihin hävyttömiä....ja ukon veli pakotti mut luapumahan tupakasta! en oo viälä pystyny!!! Ostin kyllä eilehen kaupasta nikotiini purkkaa... kai se on nyt alootettava, non tulos meille (isoompi sakki) niin tuas heinäkuun ekana viikonloppuna.... ja käytihin valakeesjärvellä uimas! mulle ihan uus kokemus käyrä järves uimas jonka vesi ei oo ruskiaa!!!!

no paluumatkalla pysähryttihin oululaasis niin siin oli ampulanssi pihas! Ja sisälle meniin niin tottahan toki noli sen mun entisen "kotikunnasta" käskin viärä tutuulle terveesiä... tosin se toinen ei mua varmahan tunnistanu mutta se toinen tunnisti!!!

Ja mitähän tänää? kävin tuas 10 km pyärälenkillä!!!! 4 tupakkii oon polttanu! ja kolome kuppia kahavia oon litkiny!!! moon varmahan saras, normaalisti mulla menöö päiväs kolomekymmentä kuppia kahavia!!!!!!