Ihanaa kun on viikonloppu eres! Tosin oli kyllä koulussakin ihana päivä... Aamulla kun aloottelin töitä ja olin laittamas puhelinta äänettömälle niin soitettiin jostakin kallupista! No sanoon notta oon töis koululla niin ne kysyy notta mitä opiskelet?!? vastasin siihen notta ala-asteella yhteen ja vähennyslaskuja, oon siis töis koulus!!!! No jouruunhan mää kyllä mennä eskariinkin kun se sillohon aikanaan jäi käymättä!!!! (oon ollu siinä ala-asteella eskariilla avustajana mihinä itte kävin kouluni alakutaipalehen!) No toisaalta kyllä oon saanu kerrata murtolukujen kerto ja jakolaskun!!! en olisi muistanu! Oli ihan hukassa! Siis torella kiva toisaalta kun saa kaivella vanhoja asioota tualta aivojen perimmääsestä sopukastakin, ja muistaa notta tämän mosaan... No matikka on mulle ollu aina helappoo... ällän moon siitä kirjoottanu (oli pakko, muuten en olisi päässy ylioppilaaksi ,ruattista tuli i). Moon aina sanonu notta oon viittä vaille kuuren ällä ylioppilas! (pitää sitä joskus iteensä kehua)

Niin sitten tästä päivästä... tähän päivähän ei liittyny kun leivontaa.... mää sain jalakapohojan rakonkin kun oon rampannu eres takaasi ja toisaalle ympäri koulua, kuljetellu peltiä, kuumina ja kylyminä (hellat oli 3 eri pistehes mihinä paistettihin)... tuli varmahan se 7000 askelta tänään täytehen jonka se elimistö kuulemma päiväs vaatii notta kuluttaa sen mitä suuhunsa pistää, voi olla notta tuli 10000. oon aatellu hommata askelmittarin notta näkis millaasia lukemia tuloo! nyt taitaa olla enimmät ja tärkeemmät asiat praatattu!

son moro sano poro ja laittoo päänsä pussihin!!!