Lue loppuhun asti!

Mitenkähän mää saan tuan mun "ukon" lähtemähän täältä (meinasin laittaa tähän notta ukon juamiset linkit, mute jaksa alakaa niitä seulomahan nuasta omista kirjootuksista)? Mää en jaksa sen juamista enää! Oon tainnu sille enen jouluu jo sanoo notta etti uutta kämppää, muttei se haluu lähtiä ilimaasesta ylläpirosta mihinkää!!!! Se kai luuloo notta mää teen kaikki sen etehen!!!! Joa ukkoo luet tää ny pohojooses niin anna vanhempieskin tutustuu mun sivuuhin (vai pelekääkkö notta ne saa sun juamisesta liikaa tiatohon?)

Moon tutustustunu uutehen  miähehen! Sillon aivan ihana ääni! Uluko näkökökin on ihan toista miltä ukko näyttää! Hää eherotti reffiä sunnuntaille, miten ja kuinka mää sanon notta mun EX juappoo ukkoo asuu samas osoottees kun minä? Meil ei oo "ukon" kaa ollu yhyryntää kohta vuatehen, mää en jaksa eres  riirellä sen kaa, erimiälisyyksii on, mutta ei sen enempää! (Toivottavasti hää esittelöö nää sivit apparille ja toivottavasti appari lukis eres vähä ukon notta tiätääs EX ukon juamisesta!) Mää sain taas uuren viästin siltä "uurelta" miäheltä!!!! MITÄ MÄ TEEN??? Ja miten sanon "kauniisti" tälle uurelle notta EX asuu samas kämpäs viäläkin mun kaa, kun ei ukolla oo kuulemma rahaa ettiä omaa, mutta silti on rahaa lähtiä Lappihin kalahan?!?!?

Mitä Mä teen? Mää en jaksa!!!!

Ja silti haluan tuntea miehen läheisyyden!!!! Mutten sitä saa niin kauan kun EX ukko on mun nurkis!!!!