Kaikki on päin peetä! Siis torella! Ja anteeksi niille 53 blokilistan lukijalle kun en oo päivitelly!!!!
Töis oli tänään ihan katastrooffi päivä, ei siitä sen enee! Eilehen illalla en tiänny notta mihinkä olin paasannu auton avaamet! Ukkoo niitä sitten oli töihin lähties kotona ettiny ja löytäny mun loorasta kesän jäliiltä raskaus testin! Se puhelimes mulle paasas notta sulla taitaa olla selitettävää... Pitää vissihin keksiä hyvä "selitys" viarahasta miähestä, jos se sitten tajuaas lähtiä! Ukko on täys paska! Se ei osaa teherä itte mitää, ai valehtelin sosaa juara käskemättä!

Eilinen ilta oli ihana (tämän takia ne avaamet alakaapäältä hukas olikin)! Molin kersojen kans kuutamotapahtumassa! Hiihreltiin, syätihin makkaraa ja keinuttihin! Soli ihana ilta! Molin ihan poikki kun kotia asti pääsin, menin saunahan ja nukkumahan!

Onneksi saatihin lunta se on mua pikkuusen piristäny! Oon saanu aikaaseksi lankahasteriihin kolomet villasukat, kaulahuivin ja kaikkia muuta piäntä,  mutten oo saanu niistä kuvaa enkä oo jaksanu niitä punnita! Ehkä ennen tämän kuun loppua! (Jos jaksaa!!!!)