Jaana kävi kommentoomas tuata mun erellistä kirijootustani ja mää kävin sitten hänen luanaan vastaviaraalulla ja kommentoonkin ja siinä sitten kommentoores tuli miälehen notta kun tenavien ei tarvitte uskoo avustajia, kotoahan se kasvatus lähtöö, niin son sama sitten kun mää sanoosin sille tenavalle nottei mun tarvitte sua auttaa kun sun isäs teköö sitä tai äitees on siällä töissä... jos kotona lapsille opetetaan notta mollahan niin eriarvoosia, niin kasvaako niistä kunnon aikuusia jokka aikanaan pitää meistä hualta? vaikkei musta varmahan 20 vuaren päästä viälä tartte hualta pitää... joo ja aijon olla jatkoskin yhtä ilikiä avustaja ja aijon patistaa tenavia pihalle ja aijon takavarikoora ylimäärääset, häirittevät esinehet pois välittömästi!!!! paatos päättyy!!!!

niin ja tyäasioohin tämäkin tavallaan ja erittäin voimakkaasti liittyy... puu kässä tunnilla yks tyttöö kysyy notta onko sulla lapsia, vastasin nottei oo niinku ei omia ookkaan! tyttö sanoo siihen notta kun pikkuveli sanoo notta sulla on lapsia, niin sanoon hälle siinä sitten notta on mulla tavallaan 200 lasta... tootta kaikki mun lapsia täällä koulus, kun mulla ei oo omaa luakkaa kun pompin luakasta toisehen... sanoo tyttö siihen aikun kiva!!! ei raasu varmahan ymmärtäny, no kai siältä kotoo sitten soitetahan opettajalle notta minkälaanen avustaja teillä siällä oikehen on töis....