Mää eilehen sain sähköpostiini yhyreltä hyvältä ystävältä viästin... johona luvattihin jotakin hyvää tapahtuvan huamenna! No mää menin tänään huanekalukauppahan, oon haaveellu uuresta sohovasta jo tiäs kuinka kauan. Kattelin ja kiärtelin siinä! Myyjä tuli paikalle ja kysyy ystävällisesti notta voiko auttaa, sanoon asiani ja hää siinä että kulmasohvaa vai kalustoo... Mää olin jo yhteen sohovahan silimäni iskeny, väri oli kyllä vähän "huano" kysyyn siinä sitten muina miehinä notta kuinka on notta saako tuan divaanisohvan kätisyyttä vaihrettuu? myyjä vastas notta joo ja se on vuodesohva, säilytyslaatikolla! Ja se on tarjouksessa! millä väreillä kankaan saa? Myyjä esitteli kangas vaunusta vaihtoeherot ja tykästyyn yhteen väriin heti kun sen näin! No siihen tuli vanhempi ukko viärehen ja sanoo notta tarjous sohvaan kuuluu myäs nämä värivaihtoeherot! Mää siinä vähä aikaa tuumasin ja sanoon notta pannahan pakettihin!Vanhempi ukkoo lähti käymähän autolla ja tuli kakun ja samppanjapulloon kans takaasi ja sanoo notta ole hyvä: lahja nopeasta päätöksestä. Myyjä alakoo selittämähän notta hän on tehtaan erustaja! Mä notta voi kun kiva! Koska sohova tuloo? pari kolome viikkoo kestää! Selevä! ja tuarahan kotia!

Nyt tas äsköön avasin s-postin ja muistin tuan kirjehen kun sain yhyren takaasi! ja rupesin miättimähän mikähän hyvä se on ollu jota mulle on tänään tapahtunu mutta sitten muistin tuan pulloon ja kakun notta ne oli mun hyvät tänään, ja on se kun lapset koulus sanoo notta moon kaunis, lämmittää se miältä vaikka moon ku variksen pelätin ylipainoonen palloo!

Ukkoo ei oo viälä kotiutunu! toivottavasti se ei ihan pian tuukkaa!