Meillon koulus täys kialto, lumipallojen suhtehen tällä hetkellä... vaaroja liityy heittelyyn (oli koulus osunu pallo poikaa silimäkulumahan ja silimäkuluma auki) kun niistä palloosta tuloo niin kamalan kovia... tänään on joka luakalle sanottu asiasta ja silti ainakin viis jäläkkäriä siitä on sen jäläkehen kirjootettu!!! poijat on niin kovakalloosia!!!! mutta oli ihana päivä muuten, mitä ny open sijaasen sain yhyren poijan tunnilla itkemähän kun se leikkii tunnilla pikkuautoolla niin kävin ottamas sen pois!!!!!! sanoo poika sitten tunnijäläken nottei enää leiki ainakaan mun tunniilla (oli kuulemma niin rakas auto hänelle)... otin kyllä parilta muultakin poijalta, ja sanoon notta saavat kysellä omalta opelta takaasin... tiäsivät kyllä notta mää oten ne autot kärkähästi pois, oon avustajana käyny parihinkin kertahan niitä noukkimas pulupetiilta pois jos niillon leikitty!!!!

eilehen oli 5-likkojen liikunta ja leikittihin siinä hippaa suksilla... alettihin venyttelemähän niin siinä yksi voimistelija likka mulle että et varmasti saa näin (teki pakaatin) mää tein samanlaasen ja kysyyn tyhymänä jaa näinkö? no likoolla tipahti leuat maahan... Tänään sitten likat mua puallusteli luakkansa poijiille nottei mua saa enää kiusta se saa pakaatin... ja poijat lopetti! jotenkin hölömöä notta mun notkeurestakin on jotakin hyätyä, paino kun on lähempänä sataa kun yhyreksääkymmentä.... ajattelivat likat varmahan nottei tuallaanen läski voi pakaatia saara!!!!

Loppuviikon molen viälä sijaasena, saa nähärä kuinka menöö... no huamenna on helappo päivä ja perjantaki samoon, tosin oon aivan poikki, eileen kun luatihin autotallin katolta lumet ja töistä tulles oltihin muiskin taloos katoolla tiputtelemas lumia pois, täällä kun tuloo taivahalta vettä!!! tiätää notta alakaa olemahan katot kestävyyren rajoolla... meiränkin autotallinkatolla oli pualehen reitehen asti lunta!!!!