Muariskan arvontakone pläjäytti mulle kirjaamen K

Eka sana

Koulu kk:n ala-aste, son mun tyäpaikka! ja on ihanaa nähärä lasten oppivan

Käsityät no onko tua ny mikään ihime käsillä näpräävälle ihimiselle!

Kuronta sukkien kuronta rentouttaa ja antaa voimia huamiselle, kun näköö miton saanu aikaaseksi!

Kissi (kolli) mun oma kolli joka nukkuukin mun viäres ja sen keheräys on niin ihanaa kuunneltavaa

Kiireettömyys tuanku aina muistaas....

Kropina mikään ei oo niin ihanaa kun kuunnella satehen kropinaa kattohon

Koivu mikään ei oo kauniinpaa kun oikehen kunnolla kevähällä koivupuu, joka paikka tuaksuu tuarehelle koivulle!!!!!

Kursaalemattomuus no justihin tuata!

Komeus jokaanen meiston omalla tavallaan komia, jos ei ulukoosta komeutta oo suatu niin sitton sisäästä kauneutta ja Suamen luanto on niin komiaa kesää talavia.....

Kunnioottaminen muistaas aina notta mollahan kaikki saman arvoosia

Kommentoi tähän meemiin ja minä annan sinulle kirjaimen.
Kirjoita blogiisi 10 sanaa, jotka alkavat kyseisellä kirjaimella ja lisää mukaan selostus, mitä kyseinen sana sinulle merkitsee ja miksi.