Pitääköhän mun kertoo jotakin eilisestä reissusta maailman (eikun suamen) suurinpaan kyläkauppaan! No mää aamun alootin kuurelta, nukuun olkkarin lattialla kun selekä oli niin pirskatin kipiä notta silimis säkenöö! Kävin ensimmääsen kuumas saunas! ja selekä alakoo helepottaan! heitin viälä puranan naamahan ja menoksi! Ensiksi syätihin onnenkengassä ahaventa!!! Ja hyvää oli! sitten lähärettihin kiärtämähän kauppaa! no ostin rikkimenneeren kultakeramiikka astiooren tilalle uuret!

no tultihin lankahyllylle! olin aamulla novita klupin sivuulta tarkastanu pikkuusen hintoja! 7-veikka ja moniraita ja huapanen oli ko kaupas halavempia kun novitalla! no huapasta tuli muutamakerä otettua!

No uutta puhelinta oon haaveellu jo kauan! kattelin siinä niitä puhelimia! jaa tuas on 69 euron tarjous puhelin! JES! tua on mun! menin myyjälle ja pyysin ko puhelinta joka on tarjoukses! Se sanoo notta onko se tarjoukses, kysyy kaveriltansakkin! joo on tänä aamuna tuli 5 tarjouspuhelinta! yks jäljellä! Ja soli mun puhelin!!! JES!!!!! sattuu viälä olemahan nätin oranssi!

Niin ja kaikki 7 lapsen joululahajat löytyy, vaateeta, leekoja ja brätsejä!!!!

No joulupuarista kasasin koppahan jouluvaloja eurolla, ja varalamppuja (muutaman).

Ruakapualelta en oikiastaan ostanu kun jauhelihaa, korppujauhoja, filesuikaleeta ja etikkaa! selekä alakoo olla puukoniskuus!!!! Nukkumahan menin 10 ja tänä aamuna 8 heräsin! Oli vissihn vähä univelekaa! mutta selekä on kipiä, oon pari buranaa jo naamaan heittänykkin!