Koulus oli ihana ja mahtava päivä, tosin kuulin "ilouutisen" no toisaalta se teitää mulle lisää liksaa huomenna ja torstaina ko oon open sijaanen, mutta ongelmaksi muorostuu kaksi viimmeestä tuntia jolloon moon henk koht avustaja kässällä, mistä saaraan sinne avustaja?!? Niin joo ja miks mää "jourun olla" sijaasena: sen takii kun meillon opettajilla pakkolomia niin ei voi ottaa ulukopuolista sijaasta. Justihin oli kuulemma tehty johonakin kokoukses päätös notta mua ei "rasiteta" opettajan sijaasuuksilla, kun sitten niiren opettejajien "tunnit kärsii" johona mun pitääs olla... Ja kun mullakin on pää asias vaan matikan tuntia lukkarissa ja sitten noita kässä tuntia ja orkkatuntia! No on huominen päivä aikaa miettii sitä! Mää kyllä sitä ihimettelinkin jotta kuinka voiraan ottaa ulukopuolinen avustaja, eikä mua pyyretä, kun moon aina ennenkin ollu, ei mulle tuasta kokouksesta mitään oltu puhuttu! No son tätä tiaronkulukua... Miälessäni ittekseni vaan funtsiin notta son jotakin "epäluottamusta" tai sitä notten mosaa opettaa tarpeeksi hyvin, en mosaakkaan opettaa! Moon vaan avustaja... Kaikkee aikansa. 17 päivää kouluu jäljellä!!! Ja kesän hommista ei oo mitään tiatoo!