Multa tuli tänään yksi opettaja kysymään notta mihinä soot alakanu syämähän, niin vastasin notta perimmääses nurkas, mun mulle sanottihin notta opettajien pitää syärä omien oppilaarensa kans ja kun mulla on kaikkien luakkien tuntia, eikä omaa luakkaa oo niin oon alakanu siällä sitten syämään! Tosin isoo rehtori sanoo tänään notta mullolis täys oikeus syärä opettajien pöyräs...

Tämä keskustelu on alakanu opettajien kokouksen johona yläasteen opettajat oli valittanu notta ala-asteen opettajat valtaa opettajien pöyrän... Ja yläasteelaaset ei sais tulla syämähän kun vasta varttia vaille ja monasti on notta ensimmääset yläasteelaaset on ruakalas jo pualelta! Toivottavasti tätä ny lukoo joku yläasteen opettaja... tuata vois pitää jo syrjintänä! Pitkään kattoo isoo reksi mua tänään kun molin siällä nurkkapöyräs likkojen kans syämäs! muttei se mitään virkannu sitten sen jäläkehen enää...

Aamu alakoo torella rattoosasti ekaluakkalaasten atk tunnilla... kirjoottelivat äitille runoja! Noli tosi ihania! ekalla väläkällä mulle iski kamala paniikki notta moon unohtanu hakia likat (soli vasta seuraava)! Ja muutenkin päivä oli ihan kamala! yhtään et tiänny notta mikä päivä on tai monesko tunti on menos! Son viimmeenne tunti sellaanen rattoonen matikantunti kauhukakarooren kans! No tosin ne mua haukkuu kauhutäriksi niin sama se, niin son justihin se luakka josta se yks kloppi lupas tuara sen sontakuarman, muttei sollu tänään koulus notta olisin voinu kysäästä notta mihinä se sontakuarma viipyy, kun pitääs kukkapenkkihin saara paskaa! Kerroon sille opettajalle notta ei mulla itku ollu kaukana tiistain tunnilla! Soli niin kamala!!!!! Mutta jotakin parannusta oli ne pyysi multa anteeksi! Ja kerjäs mua notta näytä spakaatti (moon niin notkia notta saan spakaatin), niin tuumasin vaan notta sitten vasta kun tootta sen ansaannu!!!

Eiköhän täs ollu kaikki sen vähäksi aikaa, pitää lähtiä pihalle tönkimähän kukka penkkiä!

Aurinkoosta kevättä!!!!