255707.jpg

Nämä lapaaset lähtöö tuanne eteläsuamehen kaverin viimme viikolla syntynehelle vauvalle!

255705.jpg

Ja nämä harjootuslapaaset menöö tekeleen ja tuunauksen keräykseen jollekkin... (tuli aikuusen kätehen liian piänet, ainakin mun kätehen!)

255703.jpg

Ja nämä sukat löytää tiensä pohojooseen, mun salaaselle neuleystävälle viimeeses paketis..... (En voi laittaa lapaasia, moon jo hälle lapaaset lähettäny!!! paljastuunkohan????)

255708.jpg

Täs on eilisen päivän virkkaus saalis! Lapaasekkin muuten tuli eilehen tehtyä, mikähän mua oikeen vaivas, mää sain eilehen valamista aikahan ihan maharotoon!

Ja sitten tuloo mun kysymysmerkki! Mistä hyvästä Famu mulle tämän lähetti ohjeineen?!?

255709.jpg

Kortissa luki:

"Oman käyntikorttini ja mukana olevien oheisten kanssa toivotan sinulle iloa, valoa ja voimia jokaiseen päivään. Siunattua adventin- ja joulunaikaa sinulle. Orvokkiterveisin Famu"