Minulle erittään rakas naapurin miäs kuali tänään liikenne onnettomuuressa! Justihin talavella me saatettihin hautahan hänen vaimonsa! Hän soitti aamulla mulle vahingossa, hän oli soittamassa miniälleen! Hän soitti minulle uuden "vika soiton" 20 min ennen kuolemaansa, vastasin mutta tyyttäsi vain! En eres tiärä kuinka vanha hän on, (lisäys 19.8 hän oli 29 syntynyt) mutta tämä on hänelle:

Herra on minun paimeneni

Daavidin psalmi.

1 Herra on minun paimeneni,ei minulta mitään puutu.
2 Hän vie minut vihreille niityille, hän johtaa minut vetten ääreen, siellä saan levätä.
3 Hän virvoittaa minun sieluni, hän ohjaa minua oikeaa tietä nimensä kunnian tähden.
4 Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.
5 Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä,
ja minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

PSALMIT 23

1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Suora kopioonti: Raamattu uus ja vanha käännös!

Tua vanha käännös on mulle rakkahampi! Mää varmahan itken koko illan!

Minä en jaksa! En jaksa! Mitä minä teen? MÄ EN JAKSA!

19.8 lisäys Mulle tuli tänään SNYYltä paketti, todella ihana! koitin aloittaa ristipistotyötä, mutta en pystynyt! Itkin! Jos olisin soittanut hänelle, olisinko viivyttänyt häntä niin paljon että hän ei olisi jäänyt "auton"alle?