Kattoon tuan nelosen leffan tytärtäni ette saa, niin aloon siinä miättimähän notta onko meillä oikeutta kiältää keltään oikiastaan yhtään mitään!!! Eilehen nimmittään kuuresluakkalaaset haastattelivat ja siin oli kysymys notta hyväksykkö eutanasian ja abortin, vastasin yhyrellä sanalla että EN, enkä hyväksykkään, musta on väärin teherä abortti (siin tapaukses hyväksyn jos raskaus on raiskauksesta...) opettajan huanehes opettajat alakoo siinä vaihehes keskustelemaan notta on se hyvä notta on kuitenkin abortti notta jos 15 vuatias tuloo raskaaksi... miäles kiahuu mulla niin pahasti siinä vaihehes, jos viistoista vuatias tyttö tajuaa mennä sänkyhyn niin mun miälestä saa siinä tapaukses kyllä kantaa vastuunsakkin, kun ehkääsykin on keksitty (varsinkin kun itte et vauvaa saa) ! mää tiärän notta moni on mun kans eri miältä... ja sitten tua leffa, onko homo ja lespopariilla oikeutta lapsiin? toisaalta son väärin, mutta mikä molen heiltä sitä kiältämähän???? onko mulla ittellä siihen oikeutta mennä oikiastansa sanomahan yhtään mitään... onko meillä kellään oikeutta!!!

kysymyksis oli toinenkin hyvä oletko ennakkoluuloinen? mää en tosiaan oo, mun ennakkoluulot jäi Tansaaniaan, tiärän miltä tuntuu olla erilaanen (tosin olin jo ala-asteella, olin läskin (oon viäläkin)) mikään ei musta oo niin inhottavaa kun se että tuamitahan toinen halujen tai miältymysten perusteella tai ihonvärin korvien muaron, nenän pituuren lihavuuren tms perusteella... ja mikä on loppujen lopuksi ennakkoluulo? sekö notta mää en voi mennä tuan kaa juttelemahan kun son tummaihoonen tai notta kaikki pakolaaset on rikollisia tai notta ne pakolaaset viä meirän suamalaasten tyäpaikat??? ei mun tyäpaikkaa oo viäny ainakaan! meistä jokaanen on erilaanen olis muuten tylsää elämää jos moltaas kaikki samanlaasia!!!! nyt otetahan järki kätehen ja hyväksytään meirän kaikkien erilaasuus!!!! JOOKO?!? ens viikolla on muuten rasismin vastaanen päiväkin notta tämä pohorinta tuli tavallaan ajallaan... rasismina voi mun miälestä pitää sitäkin notta kiusataan sen takia notta oon lihava, kuulut eri uskontokuntaan tai muulla tavalla erilaanen!!!!