Mosaan aina pilata maharollisuuteni! AINA! viikko toista setten mää nykyysessä koulussa menin sanomahan notta yksi toisen koulun opettaja oli kyselly, meirän koulun opilaasta! tänä aamuna sen erellisen koulun rehtori tuli kyselemään että onko tälläästä tapahtunut! sanoin että on, mutta en puhunut oppilaasta hänelle mitään!!!! hän lupas puhua kyseeselle opettajalle ja nyt kun olin lähärös töistä niin rehtori tuli sanomahan notta se opettaja tuloo juttelemahan munkans! mää oon kyllä jo kotona, mutta ei ollu töis paras maharollinen päivä! itkinkin aina joskus, kun olin yksin! miksei se nykyysen koulun johtava opettaja tullu ensiksi puhumahan asiasta mun kans? vaan kanteli suaraa sille rehtorille??? Tiärän notta oon vaitiolovelevollinen,enkä saa oppilaasta ulukopualisille puhua (onneksi en eres tunne niitä... no tunnen mä ne ny etunimeltä, mutta siinä kaikki!!!!)

Sitten se toinen asia RAKAS UKKO! jos luet tämän niin koita teherä jotakin! Mää yritin ukon kans eilehen "keskustella" yksinpuheluksi se meni, ukko ei eres hymissy! Annoon sille sitten lopuksi tän kuun loppuhun aikaa pakata kamppehet ja häipyy! ei tuallaasta käyttäytymistä kukaan jaksa! ukon pitää muuttaa tapojansa aika reilusti! tulla auttamahan pihatöis, ja sisätöis yhtälailla! saa kauniisti pyytää notta pesen sen pyykit! Ja UKKO RAKAS en mää sua köykääsin perustehin pihalle heitä! Teethän sää töitä korin ulukopualella, mutta se ei riitä, kun et sää muulla lailla kotia pönkitä... et saa kaikkia valamihina niinkun manu illallisen, jotakin pitää tapahtua, jätä viina pois, paranoo sun vointis jo sillä! ja jos haluut että tuun sun viärehen nukkumahan niin pyyrä!