Tänään mulle soitettihin ja kysyttihin notta kiinostaasko tulla töihin! No varmasti! Alakaa kotona märehtiminen kyllästyttään... Ei varsinaasesti oo mun alan tyätä mutta vähä sinne päin... Meen nimittään pääsiääseksi vanhustenkorille töihin... siäl on huutava pula sijaasista pyhihien aikahan... mää äiteelle sanoonkin notta muthan saa kohta kaupunki palakata vakituuseksi kiärtäväksi sijaaseksi... multa kun onnistuu myäs nua teknisen pualen tyät (raktorilla ajot ym...) ja nyt oon sitten toiminu jos jonkunlaasena sijaasena... tosin mulle tuli tänään tyäkkäristä ilimootus avoomesta tyäpaikasta, alakaa vasta syksyllä... ja son seurakunnan pualella, mutta ajattelin soittaa tutuulle akalle jotta jos vaikka pääsis töihin... No maanantaina mää meen viikoksi töihin... mitä ne mahtaa ammattiliitos ajatella kun moon vakituunen sijaanen???
Ja hei tiätääkö joku... mulla loppuu 4 vk:n jakso ens perjantaina... (palakka tuloo sijaasuureta 15...) pitääkö mun orottaa sinne asti ennenkun voin lähärettää päiväraha hakemuksen!!!!! eli sitten moon 3 viikkoo pennitöön!!!!! vai lähärentänkö ny maanantaina, hei muuten mun pitää ettiä verokortti!!!!!!!! Mihinkä moon sen survonu???? ja muistakaa seuraalla laskurii 44444, lisätiatoo erellises postaukses