Näin tänään kahtehen kertahan kurkia en sellaasta määrää kun vuanna 2007 mutta näin kuitenkin! tuahon kuvan ottohon noli 4 päivää myähäs vaikka meillä päin kuulemma kevät on aikaases! ja niitoli vaan kaks! ja västäräkkii en oo viälä pongannu! äitee kertoo notta solis aamulla sellasen pongannu... No peipposeten lauluu on kuulunu! ja satakiälen! jäniksii on loikkinu! ja ny kun kollikin on taas kotona niin kaikki on hyvin, vai onko?!?

Pappa voi kuulemma paremmin! en oo tiistain jäläkihin sinne menny, moon ollu oksennustauris! kai soli mun ruppini viästi notta nyt flikka otat pikkuusen aikaa itteles! Mää lähärin keskiviikkona kesken päivää pois kun oksensin! oksensin verenkin mitä join kotona sitten myähemmin! Torstaista en sano mitää! soli kaameeta, mikää ei pysyny sisällä, perjantai aamuna viälä oksensi, iltapäivää kohoren alakoo pysymähän sisällä, se vesi mitä raanasta join! nyt tänään oon syäny leipää ja jugurttia ja ne on kaikki pysyny sisällä! ONNEKSI! Haluun mennä taas kattoon pappaa ja töihinkin niitä ihani lapsosia! Moon siinä miäles varmahan ihan seko tyyppi, mää rakastan kaikkia lapsia joihin moon tällä hetkellä kosketuksis (lukuunottamatta veljen kersoja joita mää rakastan aina samoon kun veljee, mutta en mää sille kehtaa sanoo notta rakastan sitä, samoon on äiti ja isä, miksi me pohojalaaset ollahan näin jylhiä?). Mun on ikävä koulun lapsia! Ne on mun elämän lähäre! Non mun lapsia tällä hetkellä, määkun en koskaan omia saa!!!!!!!!!!!

 Huamaattako notta mää puhun koulun lapsista ja veljen kersoosta? Ja veljen kersat on mulle niin rakkaita mää haluaasin nii pitää omaa nyyttii sylis, mutta ei! Oman piänen nyytin pitäminen kainalos ei tuu ikinä onnistumahan!