mää otin eilehen ittiäni niskasta kiinni! ukko jo valitteli notta meinaakko nukkuakkin puikoot kouras... sanoon nottei sovi kun pitää sänkyhyn sopia kolakin! mää eilehen nimittään "sain" luara neljän pihan lumet!!! Ukko oli tänään luanu meiränpihasta kun tulin lapsenlikka hommiista!

mutta asiahan lankahamsterit-4 matamin kulutus löyrättä alootuksen mun tekemiselle jonka tuatos on täs... en ala eres yrittämähän saara kuvaa tuanne plokkenkerihin!

373577.jpg

lankahamsterit-4 mun tavoote ja sitten pitää kertoo siitä no olokohon en kerro! son mun ja Kristelin salaasuus... ja en saanu mun pampula langasta otettuu kuvaa... loppuu patterit kun otin mun patakintahasta kuvan... siis son tarkootuskin notta nuata on vaan yks... son siis patakinnas! voisin sitten joskus kallata jotakin muutakin värii ja teherä jokaaselle vuarenaijalle ja tai juhulalle samalla "ohojeella" patakintahan... punaasta jouluksi, keltaasta (onko huapasta keltaasena????) pääsiääseksi, jne!!!! meillä tarvitahan kahares keittiös patakintahia... siäl mihinä on hella ja siäl mihinä on uuni!!!!

ja että muuten usko notta on lukivaikialle ihimiselle vaikia sana kirjoottaa lankahamsterit... Onneksi mullon plokkenkeri alahalla auki johona lukoo miten se kirjootetahan!!!!