Kello on 5:10! Ensiksi mun pitää onnitella KANERVAA vauvasta!!!! ny kun muistan (tai vauvan oottamisesta (että itte muistan???)) Kanerva saa vauvan 22.11!!!! Pitää ittelle laittaa muistutus????? (moon huano päinen??? (varsinkin ny, moon seko???))

Heräsin siis jotakin 5:00 enkä unta enää saanu ja tupakkaa teki miäli!!! hain nikorette purkan!!!!  olin vissihin nukkunu muutaman tunnin, koska se kolomesen "viiltäjä-jack" loppuu... siihen asti moon valavonu (iliman sauhuja...), pakko mun on myäntää notta oon välillä käyny ukon topasta yhyren käärimäs... (varsinkin tuan rahajupakan jäläkeen, ja eilehen.. ja toissapäivänä aamulla...(tai laittakaa nuahin ny viä yhyret päivät lisää... eilehen (keskiviikkona) poltin yhyren kun ukko tuli töistä..... ) mutta miksei kukaan oo varoottanu notta toisella kertaa lopettaminen on näin palio vaikiampaa???? Haluun oikiasti lopettaa muttei mua enää kukaan jaksa kanustaa (poikkeuksia lukuunottamatta, Kaisa; Direktiivi, Meemu, Möhönasu ja Emma (?)) eikö mun päätökseen enää luateta... no tosin petin luattamuksen jo kerran!!!! Meni vuaratus aika sekaaseksi????

Ja sitten siihen "vaikiampaan" asiaan! mulle yksi tuttu kertoi, että kun hän (ikää hällä on pualet enee kun mulla, jää kohta eläkkeele, lopetti 40 vuatiaana) poltteli tupakkaa, joi kahvii eli "epäsäännölistä" (ryyppäsi) elämää, verepaineet oli alahaaset, sen jäläkehen kun hän lopetti tupakan polton niin verenpainehet nousi kun vuaristorata!!!! voiko mulle käyrä samoon? meillon suvus (molemmin pualin) verenpainetautii... Mun verenpainehet kun heittelöö siällä (tupakan jäläkehen, ei ollu sitä pualta tuntii tupakasta!!!!!) 74/129 tk:ssa toissapäivänä mitattu... (siis tiistaina!!!) juan kahavia kun vettä (vettäkin kyllä kuluu toista litraa päiväs....) (teköö taas miäli tupakkaa!!!!!!!) Mutta en tiärä! kamalaa son alakaa syämähän verenpaine taplettii sentaki notta lopetat tupakanpolton, varsinkin kun ittellä on nuan "hyvät" painehet ja suvus on tautii????? Tavallaan alakaa oikiasti pelottaan, ny kun tuata ajatteloo!!!!!??!!!???!!!?????? voiko se mennä noinkin????

Ja sitten mun kyllä pitää kiittää kahta miästä, "isooveljee" (paras ystäväni, joka sanoo notei juttele mun kaa jos en lopeta) ja ukon veljee joka kuitenkin tavallaan "avusti" ja vahvistivat mun päätöstä tämän ensimmääsen yrittämisen jäläkehen!!!! Mutta jos lupaan ny onnistuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Tosin kuka meistä huamisesta tiätää???)