Niin onko... kai mun päivitys tiheys on hiljakseen hiipumassa, kun ei aina jaksa ukosta paasta! No son ollu ny 4 iltaa selevänä... sen on aamuusin pitäny lähtiä autoolla töihin... sen miälestä silei oo mitään ongelmaa alakohoolin kaa, mulla on joku hätänä kun mää sille nalakutan ja kyselen notta onko kämppää löytyny! Joo haluun sen pellolle! Tiistaina mun mummo ja pappa kävääsi meillä ja mummo antoo ukoolle tulla kaikki maharolliset sanat ja virkkehet aasta ööhön!!!! ukkoo on sen jäläkehe ollu hiljaa nukkunu sohovalla....

töis on raskasta mutta ihanaa, elämäni toiseksi pisin tyäsuhure jatkuu 31.5.2008 asti... josta muuten tuli miälehen notta pitää mennä johonakin välis ostamahan nykyysen kotikunnan vaakuna kanavatyä se kun loppuu olemasta 2009, kunnan vaakuna... uuresta ei viälä oo tiatoo, eikä kunnanjontajasta eikä mistään muustakaa... mihinkähän välihin minä tipahran pätkätyäntekijänä ja mihinkähän asti mut kuntauuristuksen jäläkehen voirahan laittaa töihin? vai kannattaakohan mun enää sen jäläkehen töis kulukia? mää kun tuun asumahan itälairalla.... jokasuuntahan on maharottoman pitkä matka paitei sinne itähä!

Erittii het perähän klo 21:04

Viikolla oli auton kaa teknisii ongelii... auto hyytyy välille siis tot hyytyy... yritin tartata, ei mitää... soitin isälle notta onkelmii auton kaa, soitin koululle notta myähästyn ja tyäkaveri pysähtyy notta onko apuu tulos... auto totaalisesti hyytyy! olin noin 10 minsaa tiänposkes ja aattelin piruuttani tartata ja kun unelma käyntihin... soitin isälle notta pyärrä kotia auto on käynnis!!!! menin töihin ekaa kertaa elämässäni myähäs!!!!! sen jäläkehen ei onkelmii oo ollu!!!!! se varmahan oli jostakin loukkaantunu???!!!???