Moon eiliselle päivälle teheny parikin päivitystä... Molen kouluruuas kanaviilokkii jollakin höystehillä.... Tyästä en selitä yhtään mitään enää en saisi kertoo siitä muutenkaa... On kuulemma niin "arkaa" tiatoo! Kommentii joka arvaa s-posti osoottehen kera joka epäälöö mihinä koulus moon töis!
Ja ukosta... Ukkoo on juappo! En enää keksi keinoja sen kaa vaikkoon sanonu sille notta pakkaa tavaransa ja lähtis kävelemähän, muttei se usko! Laitoon aamulla apparille viästiä ukoon juamisesta notta se sanoos ja puhuus liiallisesta juamisesta, mun isä on juamisen jo nähäny appari ei... Mää haluaasin elää normaalia perhe-elämää (tosin iliman lapsia, mukuloota. kersoja, jäläkikasvua) ukon kaa iliman viinaa! Ukko kun ei sano koska sen pitää töihin, mihinkä ja milloon... se vaan olettaa notta mää maksan sille veren, sähkön ja lämmön. Kai moon aina antanu sille liian helaposti periksi.... Mun elämä repsottaa joka suuntahan, mutta kukaan ei tohori tai halua ottaa mua toresta!

Moon itte ny ottanu 4 siirerii, moon kai yliväsyny kun ei nukuta viäläkään... menin jo nukkuun, mutta totesin nottei siitä mitään tuu... kai siinä osaltaan vaikuttaa se nottei ukko oo kuarsaamas, eikä se yällä toikkaroo vessahan, eikä paukuttele ovia, eikä lämmittele eilisiä ruakii mikros, eikä tuu kolomen aikahan yällä hiplaamahan ja kollikin on johonakin... Mää haluaasin tuntee läheisyyren joskus iliman mitään muuta! Ei mulla oo muuta tarkootusta kun vetää itteni hirtehen johon ukko on mun ajanu! Mä en jaksa ukkoo enää, eikä se mun sanomisia usko notta nostaas kyntintä ja lähtis!