Rakas lukia molen liian kovan paineen alla! Pikkuveli olettaa että autan vanhempiani hänen lastensa hoiros, vanhemmat olettaa notta mä autan heirän pienyrityksessä, isovanhemmat toivoo että mä autan heitä ja sitten vielä ukko... mulla on 4 kanavaa, kaikki toivoo, odottaa ja pyytää multa jotain... mää ratkesin tänään!!!!!!!!!!!!! laitoon isälle asista viestii (isällä ei oo känny auki kolomelta yällä) mää en jaksa enää!!! ja isoveli jos luet tän niin soita.... moon ihan lopus mää en JAKSA! onko tämä väärin? moon tyätöön... (sekin painaa, en haluu kuitenkaan täältä pois muutaa, vaikkakin naapurit tietää paremmin sun asias kun sää itte), mullahan ei oo kun aikaapaapoo kaikkia muita... mihinä minä itte oon!!!!!!!!!!!!!! MÄ EN JAKSA ENÄÄÄ!!!!!!! Rakas ukko tai appiukko jos luet tämän niin tuu apuhun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MÄÄÄÄÄÄÄÄ EEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNN JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Välittääkö musta kukaan oikeesti?