On mukamas ollu niin kauhian kiirus notta ei oo tosikaan! No oon mää touhunnu ja "juassu" pää kolomantena jalakana! oon korjannu ruahonleikkurin, siin oli "piäni" vika! oon tapellu tyäkkärin akkojen kans, mulla kun siirrettiin tyäkkäris käyntipäivää kolomannesta kuurenteen mutta virkailija oli unohtanu merkitä sen sinne koneelleen niin mulla oli katkennu päivärahaoikeus! No kaikki on vaan rahaa!

Neuletöihin en oo sattunukkaan mutta mul on tuala varastos orottanu vanha lääkekaappi entisööntii! siitä pitää poistaa kaikki maalit, on lohkeellu niin pahasti... oon sitä aloottanu! ovi on jo kunnos, maalausta vaille valamis, mutta muuten se on sitten ihan alakutekijöös, mutta oon saanu alootettuu jo!!!!

Mutta ehkä kaikkein ihanin asia on notta mollahan ukon kaa saatu "välit" kuntohon! Mää tilasin ittelle aikuusten lelukaupasta yhyren vempaamen ja näytin sitä ukolle notta hommasin tällääsen kun sulta on niin vaikia saara haluukko tulla kokeeleen kuinka tämä toimii! Nyt on viikonloppu menny erittään nautinnollisesti, parahas tapaukses tulokset näkyy 9 kk päästä, on kiarto nimittään sellaases vaihees notta siihenkin olisi maharollisuuksia! En kuitenkaan enää jaksa kiartooni luattaa kun ei oo ennenkään sattunut kohoralle! Mutta akat näyttäkää se vempaan ukolle ja pyytäkää ukkoo käyttään sitä, piristää kivasti sänkyelämää!!!!! Siis TORELLA! Toivottavasti tää en ketään loukkaa ny!!!! Joka tapaukses kannattaa kokeella!