Kattoon tuas kun olin veljen penskoja lapsenlikkana niin a2 akkavalta illan... (tänään päivällä uusiinta) niin siinä marmatettihin vaan akoosta joiren pitää sovittaa yhtehen tyä ja perhe! haastatteluushan multa monesti kysytähän onko minkälaanen perhe, sanon nottei mul oo kun ukko kotona ja kissa! ei sen tarkemmin sitten (oon kuitenkin 32 ja ½ vuatta vanha) yks tuttu yrittäjä sanoo nottei mua kannattaasi palakata kun asiasta keskusteltiin kaveripiiris mää jäisin kuitenkin kohta mammalomalle, se on kuulemma ensimmäänen ajatus parisuhtees lapsettomana olevalle naiselle.... Ei osatakkaan aatella sitä notta mää haluaasin niitä omiakin lapsosia, mutta luaja ei mulle niitä sua, molisin siis tyänantajalle "halpa" nainen! ei olisi lasten takia poissa oloja.... mua ei puukoollakaan uhaten saa ottamahan tuahon vaivahan hoitoja, son mun moraalia vastahan samoon kun on aborttikin. en mää julukisesti kumpaakaan vastusta, ne saa ottaa ja teherä jokka niin haluaa, ne ei sovi mun elämään! isä ja äitee kovasti koittaa meitä tutkimuksiin patistaa mutta ei ne mulle sovi enkä loppujen lopuksi haluu tiätää kummas on vika ettei niitä penskoja kuulu, moon sanonu aina notta jos ei niitä luannollisesti saa niin mun kohoralle on varmahan suunniteltu jotakin muuta (ammatinvalinta on varmahan ensimmäänen...)

Kukaan ei varmahan eres tajunnu mun mutinaa!!!!

Ja kaikesta tästä molen feministi...

niin ja niitä hamstauksia kuvan ja tilityksen voitta käyrä luuraamas  Ihmenelosis  kulutusta tuli 104 rammaa...