Kun käyttä täällä niin kommentooka... paskan jauhantaahan tää on... ja oon juanu kolome siireriä ja mää kohta sammun kun sauna lyhty! Kittalle on alahalla tiatoo ja möhölle... toivottavasti Kitta saa jonkun laassen tajunnan mun jakolasku yrityksestä... Siis uus malli joka tuloo niin on niinku kerrottaas mut toisin päin, mut ei silti sinne päinkään... Pahinta täs on notta heirän 4 rinnakkaasluakkalaaset opettoloo jakokulumas "alahapäin" ja non ens vuanna sekaasin... nykyysistä luakista teherähän yks 5-6 yks 6 ja kaks 5 luakkkaa... ku nykyysiä 4-luakkalaasia on niin isoo joukko! muttei tarpeheksi...

Moon se joka jourun kärsimähän opettajien pakkolomista.... Mää jourun olemahan tunnilla, mitään uutta ei saa opettaa, mutta jos mulle on ko tunti merkitty niin moon opetusvelevollinen, mutten saa opettaa... 5- luakkalaasten opettaja kertoo tänään notta oli koittanu omaa pakkolomaansa omille opilalailensa kertoo ja selittää... Antakaa mulle hyviä vinkkejä kuinka selitän tenaville notta moon täällä mutten saa mitään opettaa... Oon kuintenkin eri liitos kun opet.... moon JHL:ssä ja opet OAJ:ssa... Soli OAJ:n pääluattamus miä joka tuan mulle sanoo ja otin selevää muutenkin.... Mää saan avustaa mutten opettaa jos ei siitä makseta mulle asiaankuuluvaa korvausta! Ja voitta kuvitella notta kyllä viiresluakkalaaset jotakin tajuaa vaikkeivat kaikkia ymmärräkkään... Ne nimittään pyysi multa tänään anteeksi omaa tyhymää käytöstään ja paskakuarmista.... ja tavallaan sähkähtivät kun mää "haukuun" niitä kauhutärin vastapainoksi kauhukakarooksi... ikään ei oo mun aikana ollu siinä luakas niin hijaasta... Ja kaikki alakoo treenaamaan MAKEKO kokeesiin! Kertokaa mulle mikä toi MAKEKO on?!?