Töihin tuli pari lamalta palaajaa jokka ei mua tuntenu ennestään! Toinen nainen alakoo multa kyselemähän notta paljoko nykypäivänä maksaa autokoulu... sanoon notte tiärä siiton 14 vuatta kun oon saanu ajokortin! se kattoo mua pitkähän ja sanoo notta ny valehtelet! mutta en valehrellu... sitten oltihin tenavien kaa pihalla niin toinen akka alakoo kyselemähän notta joko sullon perhettä, sanoon notta kotona on ukko ja kissi, vastas siihen notta no onhan 20-kymppisellä aikaa teherä tenavia, niin tua ajokortin kyselijä valisti toista notta son jo yli kolomenkymmenen! olin hiljaa ja naureskelin ittekseni! oonko mää muka niin nuaren näköönen???? Toisaalta tosi huvittavaa notta siton säilyny näin nuaren näköösenä ja silti on harmahia hiuksia pääs vaikka kuinka palio! no oltihin siinä kaharen kesken sitten niin se alakoo notta onko harkittua nottei teherä tenavia vastasin notta onhan mulla nykkin 24 tenavaa joitten perähän pitää kattoa, niin se sanoo notta saahan tälläkin lailla hoitoviättiä käytettyä.... ja sitten mää vaan lähärin yhyren vilipertin perähän!