Erittii lopus!!!! mullon nikotiini purkka suus!!!!!!!!!!!!! kello on jotakin!!!!!!

Nyt kun on tuan Kanervan arvootus ratkennu niin voin hualetta päivittää uurestaan tälle päivää!!!! mutta ensiksi tästä kurssita!!! Meille tosiahan luvattihin tua 8 ekee päivältä, niit ei oo tilillä näkyny! oli asiaa kirkolle niin kävääsin tyäkkäris kyselemäs!!!! Noli maksettu väärän pankin tilille!!!! Mitenkähän son maharollista!!! no non siirretty ny mun tilille mukamas, maksupäivä on ollu 19 päivä.... Kai nuaren rahojen mun tilillä pitääs jo näkyä!!!!

sitten toinen raha-asia molin "uurella koulul"  toukokuus hommis sen viis tuntia ja tänään kun luukusta kolahti taas palakka kuitti niin attelin notta saan laittaa toukokuun päivärahahakemuksen menemähän.... niin kakat... siin oli vaan se notta molin mukamas koululla syäny vaikken ollukkaa!!!! No kävääsin sitten palakanlaskijan luana ja se alakoo pengastamahan papereetaan!!!! Ei täällä kuule sellaasta lappuu oo... Hää selevittää päivän aikana, kuinka saa open kii... No olin kirkolta kotia tulos kun se soitti!!!! sanoo vaan notta opettaja oli unohtanu laittaa palakanlaskijalle tiarot siitä keikasta, kun oli mulle joutunu kirjoottamahan sen toristuksen notta moon ollu töis.... Oli kyllä huanoon selitys mitoon koskaan kuullu!!!! Hää laittaa sen palakkatoristuksen mulle heti kota postihin ja maksupäivä on 2.7

Totesin sitten ett mun ei kannata erikeen laittaa toukokuun hakemusta menemähän vaan laitan sitten vasta 2 päivä menemähän kesäkuunkin hakemuksen tuloo kivemmat rahat kerralla ja saa makseltuu laskuja kerralla kaikki!!!!! Mutta eihän opet varmahan tullaasia varmahan eres tajuu aatella.... Mutta joskus tää pyrokratia on niin vee määstä notta!!!!!

Ja sitten yksi ihana laulu-linkki!!!

klo on 23:48 Heitin tuas äsköhön ukoolle mun viimeesen askin tupakkaa, tyhyjän askin, ja kysyyn notta koska se lopettaa.... mää poltin itte viimeesen tupakkini!!!!!!! toivottavasti purkat ja laastarit auttaa tälläkertaakin???? Pitää tiätty kiittää ireasta ukon velejee joka mut tähän patisti, mutta toivottavasti ukko tällä kertaa tajuu olla polttamatta autos kun moon viäres!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt jauhan purkkaa!!! joka maistuu paskalle!!!! auttakaa mua!!!!!!!!!!!