On töis ollu karseen kiirus viikkoo! Elinen päivä oli aivan kamala! Pääsin töistä kotia niin halasin pöntöö oikehen komiasti ja kauan! Eli mun ressi purkautuu!

Mulle tuatihin eilehen mun ostama sohova! laitan siit kuvaa kun saan kamerahan petterit! Oon eilisen illan "koonnu" sohovaaa ja tänä iltana järjestelin olkkarin uutehen uskohon! Tavallaan tykkään tavallaan son erilaanen mutta en varmahan jätä sitä aivan nuan! tölön laitoon siihen tasolle mikä on töllöö varten aikoonansa ostettu! rikipoksin ja reevee laittehen laitoon lasillisehen kaappihin siihen alle! porasin vaan rasiaporalla johtoja varten kaapin taakse reijän! Ja siihen molen ihan tyytyväänen! piironki on ok, mutta varmahan käsityäpöyrälle pitää keksiä jotakin muuta tai viärä se johonkin muualle ja kehitellä joku muu systeemi kaikille niille jutuulle!

Ja erellisen postauksen kommentoojille isoo kiitos ja syvä niiaus! Kukaan ei kuitenkaan muistaakseni oo löytäny oikiaa looraa!

Ei muuten herrajestas, mulla tuli viikko väliä erellisehen postauksehen!!!!!!!!!!!!!!!! Oliko enkka?

Erittii 22:30 Ukko tuli töistä ja luulin että saan olla  koneela niinku haluun se juappoo paska ukkoo tuli sanoon notta haluu koneelle ny justihin ,(ukkoo on eri murre aluehelta, (son niitä Oululaasii) niin tulikin paska sanomahan notta se haluu koneelle Heti...