Kyllä tänään on ollu sitten joka tavalla kamala päivä! aamusta kun lähärin töihin niin kaikki tiät tukos! onneksi lähärin 10 min aikaasemmin, tosin siitä ei ollu hyätyä olin 5 minuuttia myähemmin tyäpaikalla kun normaalisti!

no molen kuulemma tylsä, mää aina takavarikootten kaikki kivat asiat, totesin tenaville notta eihän mun tartte kiva ollakaan molen avustajana koulussa, ja koulussahan pitää olla tylsää! tosin opettajat tykkää kun mää takavarikootten kaiken maailman kumipyssyjä, kuminauhapyssyjä ja erinäköösiä kiakkoja joilla luakis pelatahan mitä sattuu (tunnillakin) ja oon mää parit pikkuautokkin kantanu opettajan pöyrälle! Tänään sitten onneksi rehtori piti asiasta puhuttelun "koko koululle", on ollu vissihin sijaasopettajien tunniilla vähän ongelmia ja avustajia ei taharota uskoo käytävillä! oli yhyrelle avustajalle lauottu päin naamaa notta ei sitä tartte uskoo kun son vaan avustaja! eikö tenavia enää kotona neuvota nottei aikuusille sanota vastahan varsinkaan koulus! jos käsketähän pihalle niin silloon mennähän, oli se käskijä kuka tahansa koulun henkilökunnasta! mää tiärän notten kamalan piretty oppilairen silimis oo mutta ei mun onneksi tartte ollakkaan, saan mää tenavat ny eres jonkunlaaseen kurihin, ja on sitten niitäkin opilaita jokka tuloo aina mulle kantelemahan jos joku toinen teköö väärin... no osaan mää positiivista palautetta antaa ja siitä opettajat mua kehuskelookin... oon tosiaan huamannu nottei opettajat taharo oikehen piänistä asioosta oppilaita kehua!

no se siitä vuaratuksesta ja sen kestävyyrestä!!!!