Mihin on muuten yleensä hävinneet kaikki kommentoojat! pitääs vissihin teherä se minkä joku mulle on joskus teheny notta kommentoora jokaasehen plokihin joka on plokilistalla suasikiis ja niihin jokka on linkiis looris! Oon huamannu notta ittestäkin on tullu torella laiska kommentooja! No tänään en kerkiä ja me lähäretähän ukon kaa huamenna ouluhun (ei yhtään huvittaasi, selän takia muttei muutenkaa....)

Töis on ollu vipinää ja viliskettä! Mutta saan nauttia!

Ja mun kummilikka 4 vee rakensi tänään leekoosta "morernin" leikkimökin mun rakentamahan tupahan... Ja sanoo sitten äiteellensä notta Matami viä mut kerhohon ja jää sinne mun kaa vähäksi aikaa sää haet sitten pois! Mää nimittään sen viikoolla vein kerhoon, "kiäräälin" kerhotärin kaa ja sain sen jäämähän sinne, tosin itki kerhotärin sylis ja vilikutti mulle ja sanoo notta äiti tuloo hakemahan! Aikamoonen kunnianosootus!!!!

Mää tuas muakkaalin looria "alakuillan", varttia vaille yhyreksän oli kello! Topi tonttu orottaa ottajaansa kuka löytää mitä looraa ja millälailla!