Jotenkin on vetäämätön olo, mikään ei huvita.... moon  kaks päivää melekehen "asunu" katoolla, moon neljästä taloosta ja kolomesta ulukorakennuksesta käyny tiputtelemas lumet! ja huamenna pitääs viälä yhyren vanhuksen katoolle mennä... ollu jännät suvikelit meilläpäin... se tiputtaa pikkuusen mutta sula vesi jäätyy yällä rännihin eikä lumi sen jäläkehen inahrakkaan mihinkään! no meirän omas taloos tuli "putsattua" rännikkin samalla! silä oli nimittään varmahan saman verran havunneulasiakin kun mitoli jäätäkin!

Mua ei tosiaan mikään huvita! rirektiivi on ainu joka mun lokihin jaksaa enää "asiasta" kommentoora... sillohon kun sanavarmennetta ei ollu niin jaksoo joku muukin, mutta jouruun laittamahan sen takaasin kun tuli vuatta vanhoohin postauksiin komentteja jostakin intokiinasta! kuinka moni lähtis joukohon mukaan jos tehtääs jonkunlaanen "rinki"! Luvatahan kommentoora niinä päivinä kun luetahan plokeja niin jätetähän merkki sanotahan eres notta hei, luin taas tms! ja sitten aina kun käy "viaraalla" sivulla niin jättää merkin! mää haluaasin notta te jotakin sanoosattikin ettekä vaan kävääse, kyllä mä nään extreme trakkinin kautta ketä mun sivuulla maharollisesti on käyny! tällä hetkellä mua häirittöö extreemessä yksi ploki tuttu, voiko se tosiaan olla tuasta naapuripitäjästä? (Kaisa on naapurista, siinäkin pitäjäs pelatahan pesäpalloo)....

Ja sitten ensimmäänen www.fi kautta mun sivuulle löyretty reitti tässä kiitos tuan hakijalle, neulo kypärämyssy ja sen ohoje löytyy kyllä täältä

Piti se viälä mainita notta alakakaa lukemahan Isoota sormusta

Meirän murreta puhuville testi ja miksei muillekkin laittakaa eres tulokset sitten mulle mää sain 9/10 mää luin yhyren kysymyksen väärin... son tää luki häiriö joka vaivaa täskin asias, joka näkyy varsinkin nuas tuallaasis... mosaan komiasti puhuu enklantii ja ruattia ja kuultukin on suht hyvä mutta jos mulle lyärähän etehen kysymyksiä kuullusta niin en osaa vastata! Jourun ikäni olemahan mun äikän opelle kiitollinen, se hommas kirjootuksiin mulle lukihäiriö paperit ja niis justihin tuata painotettihin... silti moon viittä vaille kuuren äälä ylioppilas tosin myäs iin... sain sen syksyllä sillohon aikoonani ruattinkin läpitte se yks ällä kompeensoo sen yhyren iin... ja muuten mulla meni ok, sillohon, mitenkähän menis ny? saisinko kokeella? matikkaa pitääs vähä "lukia" ei niitä kaavoja pahemmin mun tyäs oo tarttenu vaikka rakastankin matematiikka! Lähtisköhän meirän lukio siihen????